Marketing Advies

We love to energize your brand

Onze service

Lees meer over alle mogelijkheden om jullie marketing te verbeteren.

Brand Journey

    Elk merk heeft een gedegen brand journey nodig om tot de juiste merkessentie te komen. Merkessentie, mits relevant voor de doelgroep en uniek, is zeer bepalend voor het lange termijn succes. Bouw samen met de Merkcommissarissen een gedegen Brand journey in acht stappen.

Voor wie?

Meer Info
Elk merk heeft een gedegen brand journey nodig om tot de juiste merkessentie te komen

Wat houdt het in?

Meer Info
Bouw je Brand journey in acht stappen, van inzicht, via benefits en de why naar merkessentie.

Waarom een Brand journey?

Meer info
Merken bouwen vraagt een doordachte strategie én aanpak, wat leidt tot succes.

Wat levert het op?

Meer info
Unieke merken met een standvastige positionering behalen veel betere resultaten.

Branding voor start-ups

 

Juist als startup is het slim om bij de start al een goede en uitvoerbare merkstrategie uitgestippeld te
hebben. Het maakt een aantal belangrijke beslissingen een stuk makkelijker. Samen met de Merkcommissarissen zet je het kompas in de juiste richting.

Waarom al meteen bij start?

Meer info
Juist bij de start van een bedrijf is branding erg belangrijk om de juiste keuzes te maken. Een juiste strategie voorkomt veel problemen later

Wat houdt het in?

Meer info
De keuze van het merk, de bescherming ervan en de positionering zijn leidend voor het vervolg.

Neem voorsprong op je concurrent

Meer info
Branding in combinatie met een doordachte merkpositionering kan je altijd een unieke voorsprong op je (toekomstige) concurrentie geven.

Veel startups halen het niet

Meer info
Dat komt omdat branding meestal pas laat in de ontwikkeling naar voren komt en sommige keuzes dan al vast lijken te zitten.

Keep it simple

Meer info
Keep it simple. Maak je propositie, merkbeeld en merkboodschap niet te ingewikkeld en zorg voor een goede vastlegging.

Merkstrategie & Positionering

Wat voor merk heb je, waar wil je strategisch naartoe bewegen met dat merk en tot hoever kun je het merk stretchen? Stippel samen met de Merkcommissarissen een uitgekiende strategie uit en borg meteen dat de positionering klopt en adequaat vertaald wordt naar de organisatie en in de communicatie.

Authentieke merken zijn de toekomst

Meer Info
Veel authentieke merken zijn begonnen met de visie van de ondernemer of de persoon met het ideaal; die visie werd dan door de organisatie heen vertaald.

Marketingsucces is mensenwerk

MeerInfo
Een slimme marketeer werkt samen met collega’s in de hele organisatie en ook met mensen van buiten de organisatie zoals de bureaus, media, onderzoekers en leveranciers.

Merkpositionering is als een hypotheek

MeerInfo
Nieuwe marketeers in de organisatie en nieuwe bureaus willen nog wel eens sleutelen aan de positionering, maar dat loopt zeker niet altijd goed af.

De marketingorganisatie is leidend voor het merk

Meer Info
Een organisatie is gediend met een marketingorganisatie omdat succes bepaald wordt door de mate waarin een strategieën tevens de merkpositionering goed ontwikkeld én uitgevoerd wordt.

Maak de juiste keuzes bij positioneren

Meer Info
Het zijn de fundamentele keuzes die de marktpositie van een merk bepalen. Gebruik daarom een goed positioneringsmodel zoals Brand Key model, Golden Circle model en het BrandneXt model.

Innovatie safari

Overleven is innoveren. Slimme organisaties halen jaarlijks 5-15% van hun omzet uit innovaties en weten zo de concurrentie af te troeven. Daarbij is innoveren heel stimulerend voor de hele organisatie.

Innovaties zorgen voor groei

Meer info
Veel leidende organisaties halen jaarlijks 5-15% omzet uit innovaties en zekeren daarmee hun toekomst. (onderzoek Interbrand)

De wereld verandert snel

Meer Info
De wereld verandert snel, klant- en consumenten behoeften veranderen constant. Met Futureroom kan het merk tijdig vernieuwen .

Voor wie is innovatie zinvol?

Meer Info
Elke organisatie, elk merk dat wil overleven doet dat door frequent te innoveren. Innovate or die!

Als jij niet innoveert, doet een ander het wel

Meer Info
Dankzij internet is kennis toegankelijk voor iedereen. De kosten voor het starten van een bedrijf zijn erg laag. Dat spoort velen aan om hun idee te vertalen naar de markt.

Innovatie bedrijven trekken innovatieve mensen aan

Meer Info
Talentvolle mensen willen graag worden uitgedaagd. Ze willen niet werken bij een conservatief of middelmatig bedrijf. Ze willen het verschil maken voor de organisatie.

Praktijkgericht

Merkcommissarissen zijn gepokt en gemazeld in de praktijk.

Consequent

Realiseer groei dankzij gedegen en consequent merkmanagement.

Deskundig

Deskundig en onafhankelijk advies, toepasbaar in jouw praktijk.

”Marketing advies op maat”