Marketing Advies

We love to energize your brand

Branding voor start-ups

Ons advies is om branding juist aan het begin van de ontwikkeling van een startup meteen al op te pakken. Investeer tijd en geld en die investering betaalt zich zeker dubbel en dwars uit.

Zelfs Karl Lagerfeld is klein begonnen.

 

Begin tijdig met Branding. Vele duizenden startups zetten jaarlijks hun eerste stappen en dromen ervan om ook een leidende organisatie te worden. Daarbij moeten bijna altijd ambitieuze of nobele doelen gerealiseerd worden. Maar helaas zien we ook dat verreweg de meeste startups het niet halen.

Niet in de laatste plaats komt dat omdat branding meestal pas laat in de ontwikkeling naar voren komt en sommige keuzes dan al vast lijken te zitten. En de concurrentie zit ook niet stil.

Branding in combinatie met een doordachte merkpositionering kan je altijd een unieke voorsprong op je (toekomstige) concurrentie geven. Natuurlijk dient je product, dienst of service ook uitmuntend te zijn en goed aan te sluiten bij actuele en relevante klantbehoeften.

De Merkcommissarissen zullen je met al hun ervaring bijstaan om al in een vroeg stadium het merk goed te verankeren in de strategie en het merk de juiste lading mee te geven.

Investeren in een goed merk betaalt zich altijd uit

Laat je de juiste, ook kritische vragen juist bij de start stellen

Troef de concurrentie af met de juiste strategie

De energie van een startup samen met de ervaring van de merkcommissaris