Over ons

Wie zijn de merkcommissarissen?

Onze merkcommissarissen

 

Merkcommissaris & strategische buddy

Leo van Sister

Van Sister is Merkcommissaris. Dat klinkt heel streng, maar soms moet dat ook.                        De juiste connectie tussen merk, klant en markt leggen is nu eenmaal geen sinecure.        Van Sister helpt en adviseert je op een effectieve wijze om jouw merk te laten uitgroeien tot een sterk en populair icoon en daarnaast de merkpositionering scherp te houden.
Zijn langjarige kennis en ervaring als praktijkprofessional en ook als gastdocent bij Nyenrode, Universiteit Groningen, coauteur marketingbijbel Branding.nl – op het brede gebied van marketing, branding en communicatie maakt hem tot een uitdagende en inspirerende sparringpartner.

Je wilt een onderbouwde visie en heldere analyse op vragen over strategie,
merkpositionering, communicatie campagne, marketing en marktaandeel.                                Een verhaal dat hout snijdt en belangrijker nog snel is om te zetten in uitvoerbare en praktijkgerichte plannen.
Van Sister is de Merkcommissaris die vakkundig jouw merk veilig langs alle obstakels leidt en daarbij het merk en de organisatie de juiste energie geeft.

Voorts heeft hij de unieke Brand Valuation Motor© – merkwaarderingsmethode ontwikkeld.

Leo was ruim 20 jaar in het bedrijfsleven actief, o.a. als marketingdirecteur en business unit manager bij Friesland Campina en Friesche Vlag, als CEO bij Douwe Egberts/Van Nelle en als campagnemanager bij Het Nederlands Zuivelbureau.

Klik hier voor uitgebreid profiel.

Ieovansister@demerkcommissarissen.nl | (+31) 0655121575

Merkcommissaris & strategische buddy

Goos Eilander

Goos Eilander is een door de praktijk gevormde marketing- en merk expert en is daarnaast ook prettig actief in het vakgebied. Goos heeft zijn werkterrein volledig naar het brede veld van marktonderzoek verlegd. Eind jaren ’70 volgde een overstap van Honig naar Inter/View dat in 1980 door hem, samen met enkele partners waaronder Maurice de Hond, werd overgenomen.

In 1990 richtte Goos zijn eigen bureau Trendbox op, dat zich naast kwantitatieve trendregistratie vooral ook bezighoudt met (kwalitatief) onderzoek voor merken, marktsegmentatie en positionering. Goos is sinds januari 2017 verbonden aan SAMR Marktvinders. Goos is sinds 2003 partner en medeoprichter van de Merkcommissarissen. Goos staat veel merken, nationaal en internationaal, bij in hun voortdurende zoektocht naar de beste aansluiting bij de consument.

Gooseilander@demerkcommissarissen.nl | (+31) 0653382933

”Samen ontwikkelen we de juiste strategische positionering”

Leo & Goos