Over ons

Wie zijn de merkcommissarissen?

Onze merkcommissarissen

 

Merkcommissaris & strategische buddy

Leo van Sister

Van Sister is Merkcommissaris. Dat klinkt streng – en dat is soms precies wat nodig is. Want de juiste verbinding leggen tussen merk, klant en markt vraagt scherpte én visie.

Met zijn unieke aanpak helpt Van Sister merken uitgroeien tot sterke, geliefde iconen en houdt hij hun positionering messcherp. Dankzij zijn jarenlange ervaring als praktijkprofessional, gastdocent bij Nyenrode en de Rijksuniversiteit Groningen, én als coauteur van de marketingbijbel Branding.nl, is hij een inspirerende sparringpartner die uitdaagt en richting geeft.

Bedrijven krijgen bij hem geen vage adviezen, maar een onderbouwde visie en heldere analyse op strategie, merkpositionering, campagnes, marketing en marktaandeel. Altijd vertaald naar concrete, uitvoerbare plannen die direct resultaat opleveren.

Als Merkcommissaris leidt Van Sister jouw merk vakkundig langs obstakels en geeft hij merk én organisatie nieuwe energie. Bovendien ontwikkelde hij vanuit de praktijk de Brand Valuation Motor©, een unieke methode om merkwaarde integraal en betrouwbaar vast te stellen.

Zijn achtergrond spreekt boekdelen: ruim 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven, onder meer als marketingdirecteur en business unit directeur bij FrieslandCampina en Friesche Vlag, als CEO bij Douwe Egberts/Van Nelle en als campagnemanager bij het Nederlands Zuivelbureau.

Klik hier voor uitgebreid profiel.

Ieovansister@demerkcommissarissen.nl | (+31) 0655121575

Merkcommissaris & strategische buddy

Goos Eilander

Goos Eilander is een door de praktijk gevormde marketing- en merk expert en is daarnaast ook prettig actief in het vakgebied. Goos heeft zijn werkterrein volledig naar het brede veld van marktonderzoek verlegd. Eind jaren ’70 volgde een overstap van Honig naar Inter/View dat in 1980 door hem, samen met enkele partners waaronder Maurice de Hond, werd overgenomen.

In 1990 richtte Goos zijn eigen bureau Trendbox op, dat zich naast kwantitatieve trendregistratie vooral ook bezighoudt met (kwalitatief) onderzoek voor merken, marktsegmentatie en positionering. Goos is sinds januari 2017 verbonden aan SAMR Marktvinders. Goos is sinds 2003 partner en medeoprichter van de Merkcommissarissen. Goos staat veel merken, nationaal en internationaal, bij in hun voortdurende zoektocht naar de beste aansluiting bij de consument.

Gooseilander@demerkcommissarissen.nl | (+31) 0653382933

”Samen ontwikkelen we de juiste strategische positionering”

Leo & Goos